E.On Rahat

Pentru că am stat de la ora 9.30 şi până la ora 13.30 ca să mă rebranşeze după ce mi-au tăiat gazul. Am stat şi la casierie şi şi la uimitorul serviciu de relaţii cu publicul, unde erau nişte cozi fenomenal de lungi. Şi înainte să-mi săriţi în cap şi să-mi spuneţi că pot plăti factura la gaz şi la bancă sau la orice magazin Paypont, aflaţi că acel cod de bare aparent indispensabil pentru plata facturii a fost generat greşit de calculator. Ori asta, ori trei doamne de la trei bănci diferite ar trebui să rămână şomere pentru că nu au fost în stare să citească un amărât de cod de bare. Deci, în astfel de situaţii, factura de la gaz nu se poate plăti la bănci ori punctele Paypoint, decât la trista casierie.

E o bătaie de joc ce se întâmplă zi de zi la E.On Gaz. Şi asta tind să cred că se întâmplă tot mai mult nu din cauza amărâţilor de pensionari care nu înţeleg că pot să meargă să stea la cozi şi la bănci, ci din cauza sistemului imbecil de emitere a facturilor, din cauza celor cu grad mare de răspundere, dar pe care îi doare la patină de tot în afară de cifre.

Vă arăt diseară, când ajung acasă, cum se vede o coadă de vreo 50 de persoane la ora 10 dimineaţa în faţa casieriei de la E.On Gaz. Casierie care, apropo, a fost desfiinţată de la 1 iulie, din motive, evident, de natură financiară. Şi vă spun că nu toţi stăteau acolo pentru că erau obişnuiţi ca doar acolo să-şi achite gazul. Foarte mulţi stăteau la E.On la casierie pentră că aveau facturi greşite, ori nu aveau facturi deloc, pentru că nu fuseseră emise de mai multe luni, ori … ca în cazul meu … codul de bare era total aiurea.

După ce  am efectuat plata necesară, circa 41 de lei, am purces plin de entuziasm spre ceea ce indivizii de la E.On Gaz numesc Centrul Regional pentru Relaţii cu Clienţii, centrul unde lucrează fără doar şi poate doar 5 persoane în front desk. Atât. Socotiţi şi voi cât de bine a fost gândită toată faza, mai ales că doar eu am numărat peste 100 de nefericiţi la toate cozile din incinta Centrului Regional pentru Relaţii cu Clienţii. Aşadar, de la ora 11 şi până la ora 13.20 am stat la coadă pentru rebranşarea la sistem.

Se formase coadă până şi la ghişeul de Informaţii, denumit Recepţie, de unde mai apoi oamenii erau trimişi să stea la coada “potrivită”. Iar agentul de pază şi protecţie, cel mai vârstnic dintre ei, devenise el însuşi biroul de informaţii, îndrumând oamenii la ghişeele la care trebuiau să ajungă.

Nu mai spun de faptul că o singură ştampilă E.On Gaz se muta de la un birou la altul, astfel că timp preţios se pierdea de fiecare dată pentru orice amărâtă hârtie. Nu mai spun nici că la cele 5 birouri funcţionale exista o singură imprimantă, iar colegii E.On-işti de la etaj aruncau câte o privire trufaşă la gloata furibundă de jos, în timp ce păşeau suav în pas de vals lent cu hârtii dintr-un birou în altul.

Mai mult, din septembrie numărul celor de la front desk va fi redus cu 3 persoane la Cluj-Napoca, pe fondul disponibilizărilor cauzate de criza financiară. Astfel că îmi vine tot mai mult să mă încălzesc la reşoul electric. Încă nu ştiu cum stă treaba la ei, dar cât e vara de lungă am timp ca să vă povestesc.

Concluzii despre E.On Gaz :

Cred că cel mai eficient departament din cadrul E.On Gaz este cel de Comunicare. Măcar ei răspund la telefoane şi îşi fac părticica lor de treabă. Centrul Regional pentru Relaţii Clienţi e o bătaie de joc. Din septembrie va fi şi mai mare bătaia de joc pe care E.On a dezvoltat-o de-a lungul timpului pentru clienţii români. Dacă până la 1 iulie cozile la plata gazului se formau la casieria E.On Gaz, acum ele se vor forma la bănci şi la Centrul Regional pentru Relaţii Clienţi, acolo unde vor ajunge triştii care vor avea probleme cu factura.

Bonus : Retardatul de agent tânăr de pază care sparge seminţe la intrarea în sediul E.On Gaz cu apucături de Rambo ar trebui îmbrâncit prin autobuze, mai ales că e un idiot de mare calibru.

PS : Apropo, de la 15 iunie m-am mutat la garsonieră. Informaţii şi imagini puţin mai încolo. Mai trebuie să amenajez acvariul ..

2 thoughts on “E.On Rahat”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.